Két hónap

Június és július: két olyan hónap, amikor szinte minden a horgászat körül forgott. Nem vicc, alaposan belecsaptam a jóba, volt minden, ami nélkül semmit sem ér az élet. A blog is emiatt lett hanyagolva, gondoltam, majd ömlesztve, együtt képtár formájában felkerül minden; így is lett, parancsoljatok! Jártunk a viharos Balatonon, a drávai füllesztő, szúnyogokkal terhes nyári éjszakában, forró homokpadokon, a Mura völgyében, tenkaráztunk kis patakokon, dobáltunk nagy balinlegyeket és műcsalikat végtelen mennyiségben; ültünk kajakban és kutyagoltunk hosszú kilométereket. 
Tonnányi fotó készült ezekről a kalandokról, alaposan szortíroznom kellett, de nem hiszem, hogy kíváncsiak lettetek volna a töménytelen balinra, domira s egyebekre. A képek között vannak "idegenből" származó szépségek is, köszönet ezekért és a közös horgászatokért is Aurélnak, F.Tominak, Sanyinak, Lackónak, DP-nek, Siminek és Ricsinek. 

A képek szándékosan ömlesztve kerültek fel, nincs időrendi vagy helyszíni sorrend, csak nézegetni kell őket.
















































Megjegyzések

  1. Szép két hónap volt! Örülök, hogy egy kicsit én is részese lehettem.

    VálaszTörlés
  2. Kegyetlen rossz képek, randa helyek, halak, emberek! :P

    Én azért olvastam volna egy kicsivel több "rizsát" is! ;)

    VálaszTörlés
  3. Igen egy kis plusz rizsa :D de tetszik!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése