Tilos!

- Uram...hé, uram, mit képzel? Behozza a kutyát a strandra?
- Miért, baj!
- Hogyne lenne baj! Még a végén a vízbe is beviszi,az emberek közé! Sőt, amilyen a maguk fajta, a végén még bele is pisiltatja a tóba. Szörnyű!
- De hiszen nincs kinn tábla...!
- Van vagy nincs, nem érdekes, ide nem lehet kutyát hozni! Főleg egy ilyen fenevadat.

tiltó tábla kutyát fürdetni tilos

- Hiszen ez csak egy kölyök...
- Nem érti? Felszólítom, hogy azonnal vigye el a kutyát a strandról! Béla! Gyere, Béluskám, ez az alak behozta ezt a dögöt, dobd már ki légyszíves.
- 'Napot! Vigye el innen a kutyát, vagy hívom a zsarukat. Most.
- De hiszen nincs kinn tábla, tavaly is...
- Nem érti? Ide nem gyön kutya, itt a büfém, ez az én uccám. Nem gyöhetnek be.
- De kérem, ez egy szabad strand, ahol nincs tiltó...
- Ésakkor mivan, mi? Mondom, ebbe az uccába nem gyöhet kutya. Beviszi a vízbe, oszt belefosik és mi meg majd nyeljük, mi?
- Hát megvakul a gyerek, értse meg! Azonnal vigye innen a kutyát!
- Kérem, ne visítson...
- Én visítok? Én? Még magának áll feljebb? Bélus!
- Vigye el a kutyát vagy hívom a közterületeseket meg a rendőrséget, meg a kommandót. Aztán majd lesz nemulass, komám!

.....

- Na elmentek, végre. Nehogymá' itt fürgyesse azt a dögöt!
- Igazad van, Bélus! Nem elég, hogy ez a sok kurva hattyú meg hal beleszarik a vízben, még a kutyát is bevinné. A Balaton a miénké, nem ezeké a dögöké. Ki kellene tenni egy táblát, Bélám.
- Minek? Elzavarok én innen mindenkit, tudod jól Teca, ezt az én utcám, én vagyok itt a büfés.
- Beleszarik a sok kacsa meg hattyú, nem is tudom, ezeket miért nem lehet kiirtani. Az ilyen felelőtlen kutyatulajdonosokkal együtt. Nehogy már jól érezzék ezek itten magukat!
- Azt kéne, jól megfingatni őket. Ez az utca az enyém...
- Józsi, Józsikám! Jót pancsoltál a vízben? Jaj, te leázott rólad a szúnyogriasztó meg a naptej, gyere, jól bekenylek újra...koszos dögök, méghogy a gyerekekkel fürdeni, aztán jól megnézhetnénk magunkat...

Megjegyzések

  1. Ebben az országban minden tilos! Az illetékesek szerint mindent be kell tiltani, az a biztos, abból baj nem lehet. És illetékes, bizony lehet akár önjelölt is.

    VálaszTörlés
  2. Kiegészítem, annak tilos minden aki Bélussal nincs jóban.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése