Műgerinc

Pecailag berkeimben kisebb uborkaszezon van, leszámítva azt a felejthetetlen hétvégét, amit Szári Zsolttal töltöttünk el a Balatonon (bejegyzés a Pelsológián, hamarosan). Amíg újra eljutok egy komolyabb víz partjára (valamint a hőmérséklet 50 fok alá csökken), fogadjatok szeretettel a Flymen Fishing Company újabb agymenéséről, a fish-spine-ról egy videót.


Vállalkozó kedvű fenegyerekek meg is köthetik a videóban látható, Blane Chocklett satujából származó Game Changer legyet (sok szerencsét hozzá!), a FTN-ön már fenn is van az egyik variáns.


Forrás: Fly Tying Nation

Megjegyzések

  1. hmmm,nekem nagyon bejött.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon durva!

    VálaszTörlés
  3. Már én is nézegettem, a kis ferdeszemű blogján, lehet megpróbálom megkötni :)

    VálaszTörlés
  4. Én megcsináltam. Méghozzá karabinerekből. :D Jó lett, szépen mozog, de nem ugyanolyan, mint a Choklett-légy. Ha lehet majd belőle rendelni, veszek pár prototípust mintának. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése