Úttalan utakon


Remélem a hétvégét minél többen a vízparton töltitek. Ha esetleg vasárnap este holtfáradtan monitor elé kerültök, nézegessétek ezt a videót is: virtuális Dráva-túrára invitállak benneteket három hosszú perc erejéig. S bár a Folyó megismeréséhez egy élet sem elég, azért fogadjátok szeretettel ez a rövid kis ízelítőt.

Megjegyzések

  1. Szia! Én eddig miért nem jártam itt?! :) Nagyon jó a blogod! Üdv

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gondolom a műlegyes célközönség miatt, meg annyira nem is reklámozom magam. Inkább a szórakozás a lényeg (mint a pecában is).

    Viszont én már nézegettem a tied, többször is, ki is akartam tenni a blogrollra, de elmaradt. Most pótoltam. :)

    VálaszTörlés
  3. Műlegyes blogokről is rengeteg ötletet lehet meríteni! Mondjuk a műlegyezés gondolata is többször átsiklott az agyamon... :)Csak idő kérdése, nem adok magamnak 2 évet.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű képek, kellemes hangulat! Jól elkészített video. Grat

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gyula! Köszönöm az elismerő szavakat. Sajnos a Kodak Playsport képe nem az igazi egy ilyen videóhoz, kicsit javítottam ugyan a színeken, de messze van ez is a jótól. A közeljövőben jelentkezek majd pár videjóval, talán jobb minőségben is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése