Happy new flies!

Elöljáróban mindenkinek szeretnék nagyon boldog és élményekben gazdag új évet kívánni! Horgásszatok, kiránduljatok sokat, olvasgassátok a pecás blogokat, lefogadom, idén is remek bejegyzések születnek majd mindenhol.
Január első napja általában henyéléssel telik, megpróbáltam aktívan tölteni az utolsó szabad napot, délutánra pedig élménykötést terveztem, azaz csak úgy "pacsmagoltam" egyet rég használt házi műhelyemben. Született néhány egyedi és különleges légy, idei célom, hogy mindegyikkel fogjak legalább egy halat (de inkább többet). 

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Tücsök (D. McPhail módra), reményeim szerint a domik nyáron zabálni fogják.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Ez valami nedves-féle, saját kreálmány. 

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Stimulator. Tavaly elveszítettem az összes nagyobb szárazlegyemet tartalmazó dobozt, tavaszig ezeket pótolom majd.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Egy régebbi balinos légycserén kaptam ebből a nedvesből, ma készült belőle pár darab. Jászra szánom tavasszal.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Ez is saját fejlesztés, nyári légy. 

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Kőlegyecske. Talán idén több időm és pénzem lesz kijutni megint Boszniába.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
A "water wing" nevezetű anyagból kötött legyecske.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Neve nincs, nyáron pontyra vízközt. 

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Egy nagyon apró légy, kipróbálom, amikor a pontyok a víz tetejéről szemezgetnek.

Szárazlégy, nedveslégy, nimfa, streamer
Nedveslégy. Csak úgy.

Megjegyzések

  1. jók ezek a saját fejlesztésű legyek. néha én is kitalálok valamit vagy kötni akarok valamihez hasonlót és lesz belőle más valami.. de sokszor ezek a tuti legyek. :)
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Egyik szebb, mint a másik! A tücsök az különösen tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése