A kezdet

Üdv mindenkinek!

Bizony, ismét itt a tél, a forralt borok, az ünnepi sütemények és a különféle nyolc napon túl gyógyuló törések évszaka. Ennek ellenére, tudja Isten, hogy mi okból szeretem, de szeretem. A dombtetőre ugyan nem ülök ki, inkább a jó meleg központi fűtésben nekiállok a legújabb (közel századik) legyes blognak.


Magamról? Hogy mióta legyezek? Régóta. Pontos dátumot nem tudok, nem is tudhat senki, hiszen a legyezés elfogadása folyamat, nem úgy jön, hogy az ember fia egyik reggel szúrással a fejében ébred: mostantól legyeznem kell. Aki azzal dicsekszik, hogy "apám, én má' nyóc éve legyezek", az hazudik és megjátssza magát. De hogy mire fel...
Személy szerint valahol a tizedik év körül vagyok, de kihagytam jó pár évet (erre nem vagyok büszke). Azóta azonban simán megindultam a lejtőn, a műlegyezéssel fekszem és kelek, ahogy kell.
Hogy mit szeretnék felmutatni egy újabb blogban? Nos, ez nem weboldal, nem szaklap, egyszerűen "blog", azaz napló, szóval mindent, ami velem történik...

...és talán még egy kicsit többet is.

Megjegyzések